АссисТАС.Страхование жизни.

Не ной и не носись со своими неудачами, учись на них

Билл Гейтс


tas.zp.ua
 
 
 
 
 
 

Сейчас на сайте:

Сейчас 45 гостей онлайн
 
Новий сервіс для Клієнтів – on-line доступ до статусів врегулювання страхових випадків
09.10.2011 11:34
PDF Печать E-mail

logoTAS  Клієнти СК «ТАС» дізнаються більше про статус виплати

Страхова компанія «ТАС» здійснила чергове нововведення у сервісному обслуговуванні, яке суттєво полегшить обмін інформацією меж клієнтами та компанією. Так, клієнти СК отримали on-line доступ до інформації про статус врегулювання страхових випадків. 30 вересня на веб-сторінці СК «ТАС» активовано відповідний розділ під назвою «Статус виплати», за допомогою якого клієнти можуть без перешкод спостерігати за процесом розслідування страхових випадків.

Для доступу до інформації про статус виплати клієнтам достатньо завітати до однойменного розділу сайту СК та ввести у відповідні поля наступні дані: реєстраційний номер страхового випадку та номер договору страхування, за яким стався випадок. Номер страхового випадку надсилається клієнту (вигодонабувачу) sms-повідомленням після отримання компанією його заяви на отримання виплати. Після введення даних у розділі «Статус виплати» клієнт може переглянути статус свого страхового випадку та детально ознайомитися з його особливостями.

Новий on-line сервіс СК «ТАС» дозволяє клієнтам спостерігати за головними етапами розгляду страхового випадку та процесом проведення страхової виплати. Скориставшись розділом «Статус виплати» клієнти зможуть дізнатися про отримання компанією письмової заяви на виплату, початок збору документів, необхідних для прийняття рішення по страховому випадку, визнання заявленої події страховим випадком, проведення страхової виплати або відмову у її здійсненні, а також орієнтовну дату виплати.

Важливо зауважити, що інформація по реєстраційним номерам страхових випадків не надається у телефонному режимі, або якимось іншими шляхами комунікації, окрім описаних вище. Послуга «Статус виплати» призначена для забезпечення конфіденційної та надійно захищеної комунікації клієнтів з СК «ТАС» щодо врегулювання страхових випадків.

За повідомленням прес-центру СК "ТАС"